Inkoop #editie 2 – aan de leiding

Onder het Facilitair bedrijf valt het team “Inkoop”. Dit team is verantwoordelijk voor het uitvoeren van Europese en onderhandse aanbestedingen binnen het Facilitair Bedrijf, maar ook voor het ondersteunen van aanbestedingen in samenwerking met andere afdelingen binnen STC Group. Tevens verzorgt dit team het uitvoeren/ bestellen van reguliere orders en aanvragen, contractmanagement en facilitaire ondersteuning.

Het Inkoopbeleid is begin 2019 door het CVB van toepassing verklaard voor alle medewerkers van STC Group. Dit biedt ons een leidraad voor professionele interne- en externe samenwerking, binnen al onze inkooptrajecten. Om ervoor te zorgen dat STC Group zich houdt aan de Wet- en regelgeving, monitort de afdeling Inkoop de uitgaven die STC breed worden gedaan middels de Spend-analyse. Op korte termijn zal het Inkoopbeleid op SharePoint onder de tegel “Inkoop” te vinden zijn.

Afgeronde Aanbestedingen: o.a. Kantoorartikelen, Meubilair, Drukwerk, Media, Animaties, Schoolmaatschappelijk werk, Arbo dienstverlening. Glasbewassing, Roltrappen en Liften, Brandveiligheidsinstallaties, Desktopsimulatoren, Railsimulator, Glasvezelverbindingen, Inhuur, Brandverzekering, Psychologen, 2e spoortrajecten, Apparatuur, Busdiensten, Gereedschappen, Groenvoorziening, BHV middelen, Hout, Elektrotechnische componenten, Verhuisdiensten en Wagenpark.

Lopende Aanbestedingen of in voorbereiding: Accountancy, Leermiddelen VO, Opleidingsschip Ab Initio, Telefonie, Multifunctionals en printers, Energie en Leerling activiteiten.

Meer info: Afdeling Inkoop